Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie marketingové komunikace firmy Skechers na českém trhu
Nováková, Michaela ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Strategie marketingové komunikace firmy Skechers na českém trhu Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit strategii marketingové komunikace pro firmu Skechers na českém trhu. Tento cíl se odvíjí od identifikace největších nedostatků značky. Nedílnou součástí práce je také srovnání a inspirace zvolenými konkurenčními firmami, tj. Nike a Under Armour. Cílovou skupinu vytvořené komunikační strategie bude mladá generace Y v České republice. Metody: Praktická část diplomové práce, tedy kvalitativní marketingový výzkum byl proveden formou hloubkového rozhovoru s dvěma vybranými zástupci z firmy Skechers a Under Armour. Rozhovor byl veden dle předem připraveného dotazníku, který byl pro oba respondenty totožný pouze se změnou firmy, kterou respondent zastupoval. Během rozhovoru bylo rozebráno sedm oblastí, kterým se dále věnuji ve své práci. Jako druhá byla použita metoda analýzy dokumentů, kde byly analyzovány dostupné elektronické dokumenty a materiály o dosavadní marketingové komunikaci firmy Skechers a vybraných konkurentů. Výsledky: Analytická část práce je věnována provedeným hloubkovým rozhovorům se zástupci firmy Skechers a Under Armour z nichž vyplývá, že mladá generace Y je plně zasažena značkou Under Armour naopak minimálně Skechers, pro kterou představuje cílovou potencionální...
Výzkum vnímání designu produktů firmy Skechers členy generace Y
Nováková, Michaela ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Výzkum vnímání designu produktů firmy Skechers členy generace Y Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit názor generace Y na design sportovní obuvi značky Skechers. Určit, jaké faktory designu jsou nejdůležitější při výběru sportovní obuvi. Nedílnou součástí je také výběr modelů sportovní obuvi, které byly u generace Y nejpopulárnější a zjištění její vnímání typu stélky a podrážky sportovní obuvi. Metody: Praktická část bakalářské práce, tedy výzkum vnímání, byla provedena formou elektronického dotazníku, který byl rozšířen pomocí sociálních sítí a elektronické pošty. Hlavní část dotazníku byla tvořena fotografiemi modelů obuvi značky Skechers a dále pak obecnými otázkami zaměřujícími se na vnímání designu sportovní obuvi respondenty. Výsledky: Výsledky výzkumu budou použity nejen pro samotné vyhodnocení vnímání designu u sportovní obuvi firmy Skechers generací Y, ale i pro účely určitých podniků v České republice odebírající tuto značku k usnadnění výběru z kolekcí různých modelů sportovní obuvi. V praktické části jsou popsány a graficky znázorněny výsledky a zobrazeny fotografie nejpreferovanějších modelů. Výběr prvků designu se shodoval s nejčastějším výběrem modelů sportovní obuvi, a tím určil ty s největší schopností ovlivnit zákazníka. Produkt značky Skechers byl celkově vnímán...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.